Administratie

Een overzichtelijke en goed georganiseerde administratie is de basis voor snel inzicht in uw financiële situatie, en dat is cruciaal voor het succes van uw onderneming.

Daarnaast moet uw administratie voldoen aan de specifieke eisen binnen uw branche én aan de wetgeving. Wij vinden een solide administratie erg belangrijk. Daarom verzorgen wij deze graag voor u en rapporteren we uw resultaten maandelijks of per kwartaal. Niet achteraf, maar met direct inzicht in uw cijfers!

We helpen u graag bij het opzetten of bijwerken van uw financiële administratie. Of we werken samen in de cloud. U scant of boekt zelf uw verkoop- en inkoopfacturen en banktransacties—wat voor u het makkelijkst is. Wij zorgen voor naadloze koppelingen met uw bank en administratiesysteem.

Nieuwe pseudo-eindheffing voor zakelijke auto’s met verbrandingsmotor vanaf 2027

Nieuwe pseudo-eindheffing voor zakelijke auto’s met verbrandingsmotor vanaf 2027

De regering is van plan om per 1 januari 2027 een pseudo-eindheffing van 12% in te voeren over de cataloguswaarde van nieuwe zakelijke personenauto’s met een verbrandingsmotor (fossiele auto’s). Deze heffing moet door de werkgever worden afgedragen via de loonaangifte. Hieronder leest u de belangrijkste aandachtspunten.

Lees meer
Fietsplan voor Werknemers: Fiscale Aspecten, Maximale Aankoopprijs en btw-effecten

Fietsplan voor Werknemers: Fiscale Aspecten, Maximale Aankoopprijs en btw-effecten

Onder de huidige wetgeving kan een werkgever op verschillende manieren een fiets faciliteren: door de fiets te verstrekken, vergoeden of ter beschikking te stellen (de zogenaamde fiets van de zaak). De meest populaire optie is de fiets van de zaak, waarbij de fiets eigendom blijft van de werkgever en de werknemer deze mag gebruiken voor woon-werkverkeer én privé.

Lees meer