Administratie
Een goed opgezette en heldere administratie is de basis en leidt tot snel inzicht in uw financiële situatie, hetgeen van levensbelang is voor de toekomst van uw onderneming.
Bovendien moet uw administratie gevoerd worden naar de voor uw branche specifieke en wettelijke eisen. Wij hechten veel waarde aan een goed opgezette administratie. Deze administratie voeren wij graag voor u uit, we rapporteren u elke maand of elk kwartaal uw resultaten. Niet een jaar erna, maar direct inzicht in uw resultaten!
Wij ondersteunen u graag bij het opzetten van of het inboeken van uw financiële administratie. Of we werken samen in de cloud. U scant, of u boekt uw verkoopfacturen, of uw inkoopfacturen, uw bank. U zegt het maar. Koppelingen met uw bank en administratie, we regelen dit graag voor u.
Noodpakket 2 Corona: de nieuwe regelingen
Van 1 juni tot 30 september 2020 is het tweede noodsteunpakket voor ondernemers van kracht. Het tweede pakket sluit beter aan bij wat ondernemers de komende maanden nodig hebben. Zo komt er een tegemoetkoming voor vaste lasten van maximaal 50.000 euro voor...
Corona reserve in de jaarrekening 2019
Al een corona voorziening opnemen in de jaarrekening 2019?
Nieuwe Corona regelingen aangekondigd
Het ministerie van Economische Zaken en Klimaat (EZK) vult de financiële ondersteuning voor ondernemers vanwege het coronavirus verder aan én vereenvoudigt de voorwaarden van regelingen. Daardoor worden tienduizenden extra ondernemers geholpen. De criteria voor de regelingen Borgstelling Midden- en Kleinbedrijf (BMKB) en Tegemoetkoming Ondernemers Getroffen Sectoren COVID-19 (TOGS) zijn versoepeld. Ook maakt staatssecretaris Mona Keijzer (EZK) vandaag bekend het subsidieplafond van de zogenoemde SEED Capital-regeling voor 2020 bijna anderhalf keer zo groot te maken.